Naar de hoofdinhoud

Wat als het bestelvenster afgelopen is?

Nog even geduld om te bestellen

o2o avatar
Geschreven door o2o
Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Heb je het bestelvenster gemist? En wil je een leasefiets bestellen? Geen zorgen. We sommen hier alle praktische informatie op hoe je je leasefiets bestelt.

Wat is een bestelvenster?

  • Het bestelvenster is de periode waarin je een leasefiets kan bestellen en dit venster stelt je werkgever in. Gedurende de periode van een bestelvenster heb je toegang tot het myo2o Biker platform om je leasefiets te bestellen.

  • Is het bestelvenster afgelopen? Dan kan je geen leasefiets meer bestellen via myo2o Biker.

What's next?

  • Neem contact op met je HR-afdeling of HR-verantwoordelijke. Leg uit dat je het bestelvenster gemist hebt en vraag of het mogelijk is om een nieuw venster te openen of een uitzonderingsaanvraag in te dienen.

  • Informeer meteen ook naar het volgende bestelvenster. Zo ben je goed voorbereid om je leasefiets de volgende keer op tijd te bestellen.

Enkele tips

  • Hou je mailbox en interne communicatiekanalen in de gaten voor de aankondiging van een bestelvenster.

  • Laat je HR-afdeling op tijd weten dat je interesse hebt in fietsleasing, zodat ze hiermee rekening kunnen houden.

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met onze helpdesk. We helpen je graag verder.

Was dit een antwoord op uw vraag?